Sayang bukan Untuk Balasan (:

Sayang bukan sebab paras rupa.taraf.kedudukan.harta benda.wang ringgit.kehandsoman.BUKAN BUKAN BUKAN.sayang awak sebab ALLAH dah tulis kan untuk kita berdua berkenalan :)

Anda pernah terfikir tak....macam mana sayang tu boleh wujud.kadang kadang kita memang tak pernah nak melihat org yang kita sayang...lebih lebih lagi zaman sekarang ni...zaman CINTA MUKA BUKU...jangan nafikan lah,sbb saya pun terjebak sama :)

Kita boleh sayang org yang kita tak pernah jumpa ni,mcm kita dh kenal dia bertahun lamanya.memang bila fikir,pelik dan mmg tak munasabah tp ini lah hakikatnya. :)

Kadang kadang kita sibuk cerita pasal KASIH SAYANG.tapi kita sendiri tak faham makna dia apa :D

Sayang tak boleh dipaksa.Kalau awak sayang saya,tak semestinya saya sayang awak juga :) Kalau saya sayang awak mcm mne pulak dgn awak? hehehe jawab sendiri ;)

Kesimpulannya,kita perlu mencari seseorang yang betul betul sayang kita seikhlas hati mereka :) *buat masa ni,saya belum jumpa lagi lah kekasih yang boleh sayang saya seikhlas nya -,- hahaha
Mungkin sbb sayang saya pada Allah belum cukup untuk membolehkan saya bertemu Cinta Dunia saya :)

Sama lah mcm awak :) so,goodluck dlm mencari cinta ya :)