walaupun bersama,tapi dah tak macam dulu la :')





aku rindu saat ni :')
naik sem dua ni,macam dah lain la....ehh,yeke??kee aku je yang rasa ni?? :')

hmm rasanya,,kita patut kot holiday lagi after this :') boleh sama sama macam dulu :') hee rindu tau :) nak gelak kuat kuat...lagi lagi dgn yang pakai pashmina kelabu tu :''')

kalau sem lepas,kita boleh buat measurement sama sama berlima :'''') but this sem dah tak boleh dah kannnn hmm sbb aku dah lain dengan korang :) tapi takpe,,kita kan selalu bersama :'))

entah bila dapat macam ni lagi kan ? :'') hmm memang la macam poyo je aku cite pasal korang kat blog tapi aku suka :) sbb sape sape pun yang baca blog aku akan kenal korang :') korang,KAWAN AKU :''')

benda paling sweet diorang pernah buat kat aku kan,ialah bila satu malam aku ade kelas :)
kelas BEL 260 aku dengan kelas C
diorang Bel 260 kelas D
so kitorang lain lain
so that night,diorang hantar aku sampai ke kelas :''') sumpah terharu :)
kalau aku terharu,aku memang senyap kan? heheh :)
samapi budak kelas C tanye 'sape tu elena?knp hantar kau sampai kelas? -,-
aku jawab 'sweet kan? <3 hehe
diorang tunggu sampai kelas aku habis pulak tu :')
memang nak menangis aku time tu tp ego tinggi kot.tahan la bhaii :D
kang kne bahan plak :')

yeee,kita berlima :)
memang susah sebab ganjil :') kadang kadang tetibe sorang xde partner :( hmm tp tu sumer x bermakna pape punn :''(
aku rindu semua benda bodoh kita pernah buat :''')
bila nak macam dulu? hmm
I WISH YOU WEREHERE BABIES <3



*post aku kali ni full tentang korang :) sebab FRIENDSHIP ni mampu buat aku nges :'') aku x tahu mcm mne bnde ni boleh berlaku :') memang tak kan pernah nampak aku nges sbb aku nges dlm toilet time tgah mandi <3
aku sayang korang,and everything's gonna be alright kan <3





LY,elena :'')